Followers

About Me

My Photo
muhamad fadlY shah
Me: 17 YO live:bukit pasir languange:chinese.malay.english..little indian wanna b: lecturer ANd fashIon desiGner~
View my complete profile
There was an error in this gadget

Monday, February 15, 2010

mengapa aq sukew senyum,,,,


perkataan cinta...
cinta????
adakah aq eprnah merasakan cinta????
ye aq telah merasainya begitu bk kali yg akhirnya disertai dgn rasa duka dan hampa...........

dalam blog ni aq akan berterus teang pasal diriku!!!!!!!!!!!!!!
aq telah bercinnta byk kali.....tp akhirnya hilang......aq telah merasai gembira berbilang kali tp akhirnya aq berasa duka dan hampa.......kisahku ini bermula dari umurku 1 tahun
pada mase itulah aq merasai bahwa aq disayangi dirindui oleh setiap insan yg mengenali aq......tetapi sehiggalah aq berumur 12 tahun pada waktu itulah saat yg merubahkan diri aq dari seroang yg ujur kew seorng yg hipokrit!!!!!penipu!!!!pembohong!!! emmmm mase itu semua benda yg aq lakukan pada mate orang lain benda yg aq lakukan itu salah............tiada seorang pon yg bangga dgn aq.......bangga huh!! aq tau perkattan itu pada ketika itu sangat sukar untuk dilafazkan oleh kedua ibu bapa aq,,,mklumlah seorang pelajar yg bersekolah disekolah rendah kebangsaan cina yang selalu mendapat markah rendah ketika ujian bulanan mahupon pepriksaan yang penting......''ko ni mmngh bodoh!!!!!pemalas!!!!!bdn jew besar tp otk bodoh!!!!'' ayat-ayat nie sme telah menjadi makana kedua dalam hidupku ketiaka itu sehigga lah sekartang....ia menagajar aq tentang kesabaran yang patut aq lalui ...tambah lagi pada masa itu peprikassan setengah tahun aq tidak lulus setengah matapelajaran emmm terutama matematik ,sekolah pada masa itu mengadakan kelas tambahan ,,,pukul 2.00 higga 3.30 emmmm pukul 3.30 aq adew lagi sekolah agama ..emmmm aq selalu ponteng kelas tambahan itu janya untuk datng awal kew sekolah agama salah kew 2???????emmmm bagiku tidak ........tetapi setelah mak dan ayah aq tau pzasal perkara itu,,,mereka memukul ku,,,,,,,tidak mengapa pukul 2 pon dh jdi perakara yg aku akn lalui setiap hari!!setiap hari pada masa itu.....akhirnya aq bercadang untuk kekelas tambahan dari sekolah agama semata mata untuk mak bapa aq,dh beeminggu miggu aq ponteng sejkolah agama ,,,aq ingin ke sekolah agama tapi tidak sanggup aq mnggung malu dari ejekkan kawan2 aq,,,sapew sanngup diejk ......akhirnya aq tidak dapat lulus untuk ke darjah khas ,,,mak bapa aq marahkan aq ditambah lagi dengan resul t upsr aq yg sgt2 corot 1 a sahaja .....emmmm akhirnya beberapa tahun aq x disukai oleh ibu bapa ku,,,,semua pengalamn itu membuat kan aq selalu menagis dan marah ,,,,tetapi pada tahun 2007 aq telah bertekad aq tidak akan mengamuk ,,,aq akan ketawa dan akan senyum walaupon dimarahi,dicaci orang,,,,sehiggalah sekarang aq masih senyum walau betapa aq marah kt seseorng itu aku akan senyum senyum dan terus senyum aq tidak sanggup utk menagis akibat perbuatan orang lain ,itutidak wajar!!!! senyumlah senyum itu sedekah .....

Wednesday, February 10, 2010

ari sukan ~

my Fellow Crazy fnz!! kami snap pic kt dpn2 owng hehehee...
SUKAn!!!

hehehehhe semalam hari rabu kan?????emmm hari yg x brapew gembire or sedih pada awalnyew hehehehe pagy2 aq x naik van skolah hehehehehhe aq g naek bpk aq.....lmbt seh aq dtng,,,emmmm mse prhimpunan kan aq alone jew x lah alone cgt adew dak2 nie berbual gan aq,tp yg klakar 2 kan mse diri 2 igt nk nyayi lagu sekoalh alih2 lagu lain yg kuar,,,lagu apew ah x igt kt Smk Bp selalu nyayi lagu 2 ble bulan bahasa,,,,emmmmm heheheheh abiz perhimpunan aq g jmpew geng2 aq.....heheheh dh jmpew sme 2 aq gan oz ditugaskan jge meja tunas bestari..tuggu2 smpai berjgut aq gan oz hehhehehe pastu kami telah dijumpai oleh ckgu ainon ,,,die soh ktew tolong diew...slamt die soh tolong klo x boring seh!!!!!!

emmmmm hari berlalu gan cepat alik2 aq gan oz g bengkel mse 2 nmpk dak2 nie...sme dlm bengkel menunjukan skill melukis diowng ehehheheh ...hehheheh emmmmm daus ajk aq gan imran g jge kt stadium smpai kol 12.30 emmmm pastu ktewowng blik.......ktewowng g sne naik mktew ckgu azim hehehhe smapi jew kt stadium aq gan imran also daus kne angkt barng sme susun meja sekali ...tp meja kt blah pintu pertama so knelah aq gan imran and daus g lalu pdng ,,,haduiii hehehhe....heheheh tetibew gah bez2 bngut dtng hahahaha x sngkew aq akn bebrbaik gan cik nyot hehehehehehhehe dh2 cukup jew pzl pgy 2.......mse nk blik 2 oz x dtng so ngot jew kne jge sorang2 hehehehheh aq ,daus ,imran nk blik dh ,,,;''jln kaki'' tau x ,,,hehehhe haduiiii pastu kami iut jelan berlainan imran daus nk g bus stop,aq nk g ipd muar pjabt bpk aq,,emmm alih2 bpk aq dh blik and dh adew kt umah,,so meaning aq ken naek bas haduiii penat3,,,,,,x pew ,,emmmm dh smpai umah 2 aq mndi slin bju sme lah ,,pastu bpk aq ntr aq g stadium ,smpai kt sane mukazam dh adew dh jual pon heheheh aq lmbt hehehehehe,,,x pew lah emmm mmmng kucar kacir kne pindh tempt kjap atz kjp bwh cbb ujan hehehehehhe ,,,,tp yg bez 2 aq kne ckp bahse cine utk jual air hhehehehe bez seh lawak3.......emmmm yg pling seronok mse abiz ari sukan lah aq ,daus,mukazam jerit x igt dunia seh ahahhaha aq gan daus nk jatuh tau,,,hehehhehehe kt sne jmpew dak india ,hahah klakr seh dak india 2ktew aq bff die yg bru ahahha plik3 bez siot....

at the end of the day mlm aq mcj gan ehem2 tersayng,,,muahhh bez seh x sabo nk jmepew die jumaat nie ....

Tuesday, February 9, 2010

hari Ini hAri BOsan

assalamualaikum....hehehhe ari nie lah ari pling ''boring kt skolah'' nk tau npew.....cbb ckgu add math x msok klas heheheh tp ari nie kan ari yg mengembirakn aq cbb kN BIOLOGI AQ Phm gilr2 heheheh cbb ckgu arbiha mrh dak nie so klas jdi senyap heheh bez seh.....mcm biase abiz klas mereka kmbli bising hehe,,,,,sme kuar klas awie,wan,pale,mayunk,bean,kenny,alip sme lah aq pon termsok heheheh aq rayap kt klas lain ehehheheh bez...heheh bsok ari skan so td kne tmpl hrge sme klas aduii kurus aq x lme lagy hahahah....bsok adew jualan kt stadium aq kne tngkap gambo .......aduiii dh lah aq nie itam krng itam cam abel hahahahhah mk aq stiilll kt hospital heheh ble tah blik ......k lah citu jew dpt aq citewkan sal arinie

Monday, February 8, 2010

perangai kwn2 BAru,,,,,


wah 2010 lah! lalalal dh pindah sekolah bru kan kwn mesti sme bru heheh.............mse ari pertama msok x de kwn lngsung seh...tp setelah bermiggu2 megenali diri mereka bru ku tperangai mereka.......mari aq perknlkan...


rudy:skew mengacau,baik hati ckit,adew awex,setia pde awek,mnjew gan kwn2,skew kritik orng.....heheheh tp die baik owng nyew juz percakapan jew krang sopan...


luqman:seorng pra tabligh hahah,baik,sng berkwn,menepati jjni...gile,spoting,control,


awie:baik,skew kco owng tetapi baik,skew back up kwn,mkew cam playa ckit jew....percakapan??BETTER THAN THE PIRST ONE.


PALE:BAIK,BYK AWEK SGT2...BYK NOMBOR SUSAH NK CONTACT,,,,,pelawak,,,baik hati setia kwn

ari???:emmmm baik giler seh

alif:pengawas pling baik mgan aq...mnjew ??/kot,,,,peramah ,mkew die??sdp mte memandang .....

mayunk:baik jew......agk tggi owng nyew....die gan akmal ,,,same jew


rizuan:peramah gan hanif....kwn pling baik kt klaz...


syafiq:bajet macho.....heheh tp baik..


hadi,mukazam,daus:stylista,peramah ,baik gan aq,,,hehehe geng aq hahaha,,,,,tp hadi lainj ckit heheheh lain nyew adewlah,,,daus peh my bff fhahahah


pkwe bella(syarifudin):baik hati,nmpk charming,sng berkwn skerw disakat aq,,,heheh


petak:baik giler,suara ala dak baik tp mmmg baik pon.....


imran:peh mmng baik giler klh yg lain,jujur,skew jge ati owng...my true bff hahahah


yg lain??/emmmm sme yg x disebut mmmng baik bg aq,,,,sme kwn aq baik walaupon die perompak,perogol or watevatp aq tau dlm ati mereka baik.....sun new frenz,,,tanx 4 accepting me as ur Frenz.....

Saturday, February 6, 2010

kenagku di Smk Bp

my gURl
SMKBP!kesahku di sekolah bukit pasir,,,,,hehehe nme betol ialah sekolah menegah kebangsaan bukit pasir.....pada tahun 2007 itulah dimana aq mla mejejakkan kaki di sekolah yg akan buat aq x kn melupakan ia....korang nk tau x......sebenearnya aq x skew sekolah bukit pasir sebelum aq mengenali sekolah itu dgn lebih mendalam......tp x yah lah aq troskan...kang title bkn pzl sekoalh hehehe....sebenarnya,orng yg aq pirst knl ialah kwn ku bernama aina,,,,,,,aina seorang yg baik hati,bagi aq die seorg yg cukup sifat sempurna,,,,,,heheheh x bermaksud aq skew die....troskan dgn nme2 kwn ku disana yew....azim,rafi,paan,saat,akmal,syafiq,afiq,faiz fahmi,fahmi,sober,rmai n yew argghhh heheh rahimi ,adly,adrian,hakimi,hakim,suhaimi,hisham ,ruzaini,azim ,ayin,faris,hapiz,..rmai lah heheheh mklumlah popular,,,emmm nie kwn2 ku yg laki,,,,kwn2 ku yg lelaki nie die exsotik ckit cpt jrng jmpew owng mcm mereka,slah satu sifat yg aq skew pzl mereka ialah sikap setia kwn,,,,,kerana mereka dpt menerima ku sebagai kwn mereka,mereka jge ''MOdisH'' bermksud fashionable.....walaupon kami duduk di kwnsan ''agak kampung'' tp aq bleh ketogerikan mereka sebagai stylista,malah mgkin mereka lbih stylis dri orang banda..hahahahha terkejut kan...kami kampung x bermaksud style kami kuno....sorry 2 zmn dlu hahahahmereka jge baik hati ,,,,sggup mempromosikan pertolongan heheh jkew aq kne buli di sekolah bru ahhaha,...baik kan,,,,hah!!! yang nie kwn pompuan aq....azura,ayunusya,ayu.tasha ,janah,diba,alin,fazera,pika,anis,aq x tipu nie rmai gler heheh ,lz nk tuliz ahahah cbab aq nie gurl2 skit
so kwn gan gurl jew
ahahahhah
lpk mkn minom sme gan dewong...
p aq nk gtau bff aq ...azura,ayunisya,latikah,pika,,,,,,,,,nie lah nme bff aq,,,,
3 cri bff aq,pandai,baik,,,,,,,
2 jew simple is sensation right..
heheheh 'eehehh.......kli nie ktew tukar topik ke guru kesayangan aq....disan bgku sme
guru kesayangan ku
x de sorang pon aq x skew
orng ktew
x berkat ktew blaja jke ktew x skew ckgu 2..heheheh
mri aq bri tahu top emm brapew tah nme ckgu fav aq...
"'cikgu madiana,cikgu dayang,cikgu rohana,cikgu jamaliah,cikgu caren,cikgu adnan,cikgu yazid,cikgu syukur,pak din,cikgu wihami,cikg shamsul,haslinda,ckkgu zuraida,cikgu zainon,ustazah alina'' rmai actually Tp bg ayg pling skew heheheheh emmmm aq jke skew ckgu 2 pastia dew perkara yg merejka lakukan yg membawa makna kepada ku
....bg aq pergorbanan mereka terhadapku sgt besar jike nk membalas jasa mereka aq rse x mampu aq nk membalas........inilah ckgu yng menigktkan result Pmr Aq....5 A 3 B.....aq tau bahawa result ini x hebat sgt tp bg aa ia sgt membagakan diriku...kerana aq nie seorng yg x begitu geliga......perebazaan yg ketara jika dibngdingkan dgn keputusan upsr aq dan pMr,,,,dri 1 A 2 B e4 c utk Upsr jdi kew 5 A 3 B,,,,,ckup membagakan aq......
lagu nie...utk mereka:
You're everything I thought you never wereAnd nothing like I thought you could have beenBut still you live inside of meSo tell me how is thatYou're the only one I wish I could forgetThe only one I love to not forgiveAnd thought you break my heartYou're the only oneAnd though there are times when I hate youCause I can't erase the times that you hurt meAnd put tears on my faceAnd even now while I hate you its pains me to sayI know I'll be there at the end of the dayI don't wanna be without you babeI don't want a broken heartDon't wanna take a breath without you babeI don't want to play that partI know that I love you but let me just sayI don't wanna love you in no kinda way, no noI don't want a broken heartAnd I don't want to play the broken-hearted girl no noNo broken-hearted girlI'm no broken-hearted girlThere's something that I feel I need to sayBut up 'til now I've always been afraidThat you would never come aroundAnd still I wanna put this outYou say you got the most respect for meBut sometimes I feel you're not deserving of meAnd still you're in my heartBut you're the only oneAnd yes there are times when I hate youBut I don't complainCause I've been afraid that you would walk awayOh but now I don't hate you I'm happy to sayThat I will be there at the end of the dayI don't wanna be without you babeI don't want a broken heartDon't wanna take a breath without you babyI don't want to play that partI know that I love you but let me just sayI don't wanna love you in no kinda way, no noI don't want a broken heartI don't want to play the broken-hearted girlNo, no, no broken-hearted girlNow I'm at a place I thought I'd never be, oohI'm living in a world that's all about you and me, mmm yeahAin't gotta be afraid, my broken heart is freeTo spread my wings and fly away, away with you,Yeah yeah yeah, oh ohh...I don't wanna be without my babyI don't want a broken heartDon't wanna to take a breath without my babyI don't want to play that partI know that I love you but let me just sayI don't wanna love you in no kindaitu lumrah manusia bertemu dan ber way, no noI don't want a broken heartI don't want to play the broken-hearted girlNo, no, no broken-hearted girlBroken-hearted girl, no, noNo broken-hearted girlNo broken-hearted girl
itulah lumrah manusai bertemu dan akan berpisah...........sekolahdan rakan2 sekailain jasa kamu semua akn dukenag...aq x kn lpe menegah kebangsaan bukit pasir bersama barisan guru2

w kan