Powered By Blogger

Followers

About Me

My Photo
muhamad fadlY shah
Me: 17 YO live:bukit pasir languange:chinese.malay.english..little indian wanna b: lecturer ANd fashIon desiGner~
View my complete profile

Friday, August 27, 2010

koleksi hidUpku


peNOh DEngAn Cerita..itulah hiduPKu ...setiap saat mesti ada kisah yang terukir di minda untuk dijadikan pegajaran mahupon pengalaman...tidak kira kisah yang dipahat dalam minda dan hati aku ini manis ataupon perit....nak tak nak aku kene terima gak kan....umurku baru 16 tapi aku dapat mengukirkan kisah-kisah hidupku..dari kisah hidupku ketika kecik yang penoh dibuai dengan luahan kasih sayng kedue ibu bapaku sehiggalah kisah yang menghancurkan tiang utuh didalam hatiku......

Tidak salah bagi seorang lelaki yang hanya berumur 16 tahun untuk mengongsikan egalaman hidupnya .....bagi aku setiap perkara yang kita lakukan mestilah ada niat,dan kita mestilah dalam keadaaan yang tenang supaya bende yang kita lakukan itu mencapai tahap yang cukup memuaskan .......


emmm itu sahaja dahulu yang aku igin kongsikan bersama pembaca2 blog....assalamualaikum

0 comments: