Followers

About Me

My Photo
muhamad fadlY shah
Me: 17 YO live:bukit pasir languange:chinese.malay.english..little indian wanna b: lecturer ANd fashIon desiGner~
View my complete profile

Saturday, April 30, 2011

MY LIFE NOT URS !


BACK OFF ! untuk beberape minggu aq asyik bAD MOOD ! Y  ? hmm human cause ~ attitude ~  . . . . . perlu kew korang meyibuk hal aku  ? x ! aq nie kew aq tu kew my LIFE NOT URS ! klo hidup aq rosak ! MY LIFE NOT URS ! . .  . . . emmm kau tu jage hidup kau sendiri ! sbok sgt kan ~ erghhhh 



dalam dunia nie mana adew orang yang sempurna ! btol kan ! tapi y kau selalu tgk orang lain punye kelemahan tapi lipe tutp kelemahan diri kau ! Y  ? AND Y  ?   . .  . . . kau tu pon x perfect ~ ingat kau bgus sgt ~ orang lain boleh selese gan aku kau jewk kan x bole Y  ? sbb kau 2 GERMS ! erghhh geli aq nk dekat2 ~ jgn lah buat orang mcm nie kawan oi ~ kau tu klo dah kne kaw2 gan aq ngis x berlagu !~ pliss b MATANG ! ! SOMEDAy kau tau mcm mane aku rase ! aq masa lah nk dgo kau embebal psl diri kau ~ bile orang lain ckp skit kau akan ckp : EEEEEE! erghh kalah aku ! ejek2 aku lembut ! amik kau ! kau x tau mcm mne care kau ckp ! tgn lentik sane sini mcm nyonya nk g paso ! tau   ? ? x kan hahaha so jaganlah berlagak sangat ! COCKY ! erghh im better than u !  u c ! back off lah ! 

p/s : jgan lah berlagak sgt ek ! aq pon adew limit ~ LUDAH ! PUIHHH! 

0 comments: